Support

Met Ultimate Software heeft u altijd grip op uw bedrijfsprocessen. Of het nu gaat om incidenten, beheer en onderhoud of structurele ondersteuning. Wij staan 24/7 voor u klaar en denken proactief met u mee.

Dankzij de korte lijnen in onze organisatie garanderen wij een adequate, vakkundige en snelle opvolging in onze Support-organisatie. We doen er alles aan om de continuïteit van uw bedrijfsvoering zoveel mogelijk te waarborgen. Wij bieden u diverse vormen en niveaus van support, variërend van de helpdesk (online en telefonisch), monitoring op afstand tot proces- en performance-optimalisatie, advies en consultancy.

Gezamenlijk met u maken wij hierover heldere afspraken en leggen dit vast in een Service Level Agreement (SLA). Zo laten wij onze dienstverlening altijd perfect aansluiten op uw vragen, problemen en wensen. Ultimate Software opereert onafhankelijk en biedt complete support voor zowel Microsoft Dynamics 365, als voor SQL server, Azure en Microsoft Office 365.

Wilt u meer weten over de verschillende support mogelijkheden?
Neem contact met ons op via het formulier hieronder
of stuur een email naar service-desk@ultimatesoftware.nl.
 
Onze service desk is te bereiken via:

Contactformulier